Музика свира срцем

ТЕОРИЈСКИ ОКВИР На самом почетку изнећемо основне теоријске претпоставке нашег рада. Дете и музика Већ у првој години живота дете осећа музику. Оно је спонтано музички активно на различите начине: ослушкује музику, певање и свирање на инструментима.Када дете почне да производи прве гласове, оно их више пева него говори. Од тренутка када постане способно да […]

Мислите о томе

Индивидуализација у васпитно-образовном процесу Зашто мислити о индивидуализацији? – значај теме • Анализа и преиспитивање сопствене праксе; • Искуство са инклузивним образовањем; • Покретање на размишљање о могућим начинима за остваривање индивидуализације у васпитно-образовном процесу. Циљ: Стварати  услове и амбијент за индивидуализацију у васпитно – образовном процесу Задаци (кораци): • Идентификовање свих релевантних актера и дефинисање улога и значаја […]

Хајде да разговарамо о самовредновању

Наставак пројекта „У сусрет самовредновању“ ШТА СМО САМОВРЕДНОВАЛИ • Кључна област – ЕТОС • Подручја вредновања – СОЦИЈАЛНА КЛИМА, КОМУНИКАЦИЈА И ИНФОРМИСАНОСТ, ПРОФЕСИОНАЛИЗАМ И ПАРТНЕРСТВО РОДИТЕЉА И ВРТИЋА ЗАШТО БАШ ЕТОС? • Зато што су породица и вртић основни системи у којима се дете развија и расте; • Зато што је дете најпријемчивије за утицаје […]

Музика свира срцем

ТЕОРИЈСКИ ОКВИР На самом почетку изнећемо основне теоријске претпоставке нашег рада. Дете и музика Већ у првој години живота дете осећа музику. Оно је спонтано музички активно на различите начине: ослушкује музику, певање и свирање на инструментима.Када дете почне да производи прве гласове, оно их више пева него говори. Од тренутка када постане способно да […]

Мислите о томе

Индивидуализација у васпитно-образовном процесу Зашто мислити о индивидуализацији? – значај теме • Анализа и преиспитивање сопствене праксе; • Искуство са инклузивним образовањем; • Покретање на размишљање о могућим начинима за остваривање индивидуализације у васпитно-образовном процесу. Циљ: Стварати  услове и амбијент за индивидуализацију у васпитно – образовном процесу Задаци (кораци): • Идентификовање свих релевантних актера и дефинисање улога и значаја […]

Хајде да разговарамо о самовредновању

Наставак пројекта „У сусрет самовредновању“ ШТА СМО САМОВРЕДНОВАЛИ • Кључна област – ЕТОС • Подручја вредновања – СОЦИЈАЛНА КЛИМА, КОМУНИКАЦИЈА И ИНФОРМИСАНОСТ, ПРОФЕСИОНАЛИЗАМ И ПАРТНЕРСТВО РОДИТЕЉА И ВРТИЋА ЗАШТО БАШ ЕТОС? • Зато што су породица и вртић основни системи у којима се дете развија и расте; • Зато што је дете најпријемчивије за утицаје […]