Да ли смо заиста свесни утицаја коришћења дигиталних средстава на развој деце?

Током ванредног стања комуникација између породице и вртића се у највећој мери одвија у дигиталном контексту. Родитељи и васпитачи размењују препоруке и садржаје за организацију дечје игре путем различитих viber, whatsapp група.  У вези актуелне ситуације настојимо да се адекватно информишемо па редовно пратимо вести, читамо их на интернету, гледамо на телевизији.  Хтели ми то […]

Рутине у породици – како да упловимо у мирну луку?

Ванредно стање је у свима нама покренуло и “ванредна” осећања и “ванредна” понашања.  Деца не иду у вртић, вртић нам је дошао у кућу. Трудимо се да се довољно посветимо својој деци, да им објаснимо новонасталу ситуацију, да се више него иначе играмо са њима, да их стално анимирамо… Не идемо на посао, и посао […]

Препознавање и управљање осећањима – подстицање развоја емоционалне писмености код деце

Емоције су саставни део наше свакодневице. Различите ситуације које нам се дешавају изазивају у нама срећу, тугу, страх, љутњу. Сваки човек има изграђен свој начин регулисања и испољавања како пријатних, тако и непријатних емоција. Наравно да је свима лако да се “носе” са пријатним емоцијама, да показују срећу када доживе или им се догоди нешто […]

Да ли смо заиста свесни утицаја коришћења дигиталних средстава на развој деце?

Током ванредног стања комуникација између породице и вртића се у највећој мери одвија у дигиталном контексту. Родитељи и васпитачи размењују препоруке и садржаје за организацију дечје игре путем различитих viber, whatsapp група.  У вези актуелне ситуације настојимо да се адекватно информишемо па редовно пратимо вести, читамо их на интернету, гледамо на телевизији.  Хтели ми то […]

Рутине у породици – како да упловимо у мирну луку?

Ванредно стање је у свима нама покренуло и “ванредна” осећања и “ванредна” понашања.  Деца не иду у вртић, вртић нам је дошао у кућу. Трудимо се да се довољно посветимо својој деци, да им објаснимо новонасталу ситуацију, да се више него иначе играмо са њима, да их стално анимирамо… Не идемо на посао, и посао […]

Препознавање и управљање осећањима – подстицање развоја емоционалне писмености код деце

Емоције су саставни део наше свакодневице. Различите ситуације које нам се дешавају изазивају у нама срећу, тугу, страх, љутњу. Сваки човек има изграђен свој начин регулисања и испољавања како пријатних, тако и непријатних емоција. Наравно да је свима лако да се “носе” са пријатним емоцијама, да показују срећу када доживе или им се догоди нешто […]