Препознавање и управљање осећањима – подстицање развоја емоционалне писмености код деце
Емоције су саставни део наше свакодневице. Различите ситуације које нам се дешавају изазивају у нама срећу, тугу, страх, љутњу. Сваки човек има изграђен свој начин регулисања и испољавања како пријатних, тако и непријатних емоција. Наравно да је свима лако да се “носе” са пријатним емоцијама, да показују срећу када доживе или им се догоди нешто […]
Кутак за родитеље
Драги родитељи, због уведеног ванредног стања на територији Републике Србије, Предшколска установа „Галеб“ не обавља непосредан рад са децом. Свима нама је јако важно да у овом периоду сачувамо своје здравље и здравље наших најближих, да што брже и лакше пребродимо све што нас је задесило, а пре свега да једни другима пружимо помоћ и […]
Препознавање и испољавање осећања
Аутори рада: Биља Ђорђевић, васпитач Јелена Симоновић, васпитач Ивана Милановић, психолог, педагошки саветник Увод Основно полазиште планирања и организовања активности била је специфична структура групе: неколико детета која често испољавају непримерене облике понашања, презаштићено дете које показује емоционално недовољно зреле облике понашања, неколико детета која имају тежи облик адаптације. Осим тога, у групи […]
Препознавање и управљање осећањима – подстицање развоја емоционалне писмености код деце
Емоције су саставни део наше свакодневице. Различите ситуације које нам се дешавају изазивају у нама срећу, тугу, страх, љутњу. Сваки човек има изграђен свој начин регулисања и испољавања како пријатних, тако и непријатних емоција. Наравно да је свима лако да се “носе” са пријатним емоцијама, да показују срећу када доживе или им се догоди нешто […]
Кутак за родитеље
Драги родитељи, због уведеног ванредног стања на територији Републике Србије, Предшколска установа „Галеб“ не обавља непосредан рад са децом. Свима нама је јако важно да у овом периоду сачувамо своје здравље и здравље наших најближих, да што брже и лакше пребродимо све што нас је задесило, а пре свега да једни другима пружимо помоћ и […]
Препознавање и испољавање осећања
Аутори рада: Биља Ђорђевић, васпитач Јелена Симоновић, васпитач Ивана Милановић, психолог, педагошки саветник Увод Основно полазиште планирања и организовања активности била је специфична структура групе: неколико детета која често испољавају непримерене облике понашања, презаштићено дете које показује емоционално недовољно зреле облике понашања, неколико детета која имају тежи облик адаптације. Осим тога, у групи […]